אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

The Born This Way Ball מבוטל

14.2.2013
לאחר שנודע לנו כי ליידי גאגא סובלת מדלקת מפרקים חריפה שתקשה עלייה להופיע במהלך השבועות הקרובים ומפני זה היא נאלצה לבטל את ארבעת ההופעות הקרבות של הסבב שלה, כעת נודע לנו כי הדלקת חמורה משחשבנו ושעל גאגא לעבור ניתוח, שאחריו היא תצטרך תקופת מנוחה ארוכה על מנת להתאושש. עקב זה, חברת "Live Nation" הודיעה כי כל 21 ההופעות שנותרו לסיום הסבב התבטלו.

גאגא דיברה גם עם מנהלת אתר המעריצים, Gaga Daily על המקרה והבטיחה שהיא תהיה בסדר:
אני עכשיו על קביים ומדי פעם על כיסא גלגלים בגלל שאני דפקתי את הירך שלי אחרי ההופעה, אבל אני בסדר, אני מבטיחה. אתם עושים אותי אמיצה!

כעת לא ידוע לנו האם גאגא מתכוונת לפצות את המעריצים המאוכזבים ולחזור לסבב לאחר שתתאושש, דבר שככל הנראה ישפיע גם על שחרור אלבומה הבא, ARTPOP.

1 תגובות:

אנונימי ב- 14.2.2013, 17:11 אמר/ה...

וואי אני מעדיף שכבר תבטל ולא תדחה את ההופעות כדי שתתחיל כבר את ARTPOP...

הוסף רשומת תגובה