אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

להקת הפוסיקאט דולז סירבה ל-Just Dance

24.2.2013
בראיון שערכה למגזין "Notion", סיפרה הזמרת ואחת מחברות להקת הפוסיקאט דולז לשעבר, ניקול שרזינגר, כי בעבר הוצע לה הלהיט הגדול של ריהאנה, We Found Love אך היא סירבה לו. בנוסף לזה, היא גם סיפרה כי להיט הפריצה של ליידי גאגא, Just Dance, הוצע ללהקת הפוסיקאט דולז אך הלהקה סירבה להקליטו.

הם שלחו לי כמה שירי דאנס ואני הייתי כמו "אוי יש פה כ"כ הרבה מוזיקת דאנס אני רוצה לקחת הפסקה מזה". זה היה באשמתי, אני ישנתי על זה.

על "We Found Love" היא אמרה כי "הוא היה באותו גירסה והפקה אבל יותר טוב". היא גם הוסיפה כי היא וויתרה גם על השיר "Crazy" שלבסוף הוקלט ע"י הרכב ההיפ הופ, נארלס בארקלי.

1 תגובות:

אנונימי ב- 24.2.2013, 13:40 אמר/ה...

מזל שהיא וויתרה על JUST DACNE אבל באסה שהיא ויתרה על WE FOUND LOVE

הוסף רשומת תגובה