אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא מדברת עם הצוות של Gaga Daily

14.2.2013
ארבעת המנהלים של אחד מאתרי המעריצים הגדולים ביותר לליידי גאגא, Gaga Daily נפגשו עם גאגא לפני שבוע מאחורי הקלעים בהופעתה. לפניי יומיים, העלה כל אחד מהצוות את הסיפור שלו מהחוויה של הפגישה עם גאגא. גאגא דיברה עם הצוות קצת על חייה האישיים, על הערכתה לאתר המעריצים שלהם וכמובן על אלבומה הקרב, ARTPOP, שעליו, המנהלים לא יכלו לומר הרבה ממה שנאמר בשיחה.

שימו לב שלא תירגמנו את כל מה שנכתב ע"י כל אחד מהצוות אלה רק את החלקים הנוגעים לפגישה עם גאגא. את הסיפורים המלאים אתם יכולים לקרוא באנגלית, באתר Gaga Daily פה.

הסיפור של קיילה

[...] היא נתנה לי כ"כ הרבה חיבוקים באותו לילה, בעיקר בגלל שהיו לי כ"כ הרבה רגעים שקיבלתי סחרחורת ופשוט נדהמתי לראות שהיא עומדת ממש פה. ברצינות, התחושה הזאת שאתה עומד ליידה בזמן שהיא מדברת איתך, משתפת אותך בסיפורים, צוחקת, בוכה, זה כ"כ חלומי. היא הפכה מהישות הזאתי לבן אדם שאני ממש יכולה לגעת בו ולנהל איתו שיחה. והיא הייתה זו שיזמה את כל החיבוקים!

ולמרות שהיו רגעים שלא יכולתי לדבר מרוב התרגשות, זה היה קל באופן מפתיע לדבר עם גאגא. יש לה דרך לגרום לך להרגיש בנוח למרות שהיא כוכבת העל הכי גדולה בעולם. היא קלילה ונחמדה, צנועה מאוד, האדם הכי פשוט ולא סנובי שאני מכירה. אני ציפיתי ממנה להיות כל הדברים האלה, אבל היא התעלתה על הציפיות שלי כ"כ גבוה והיא הייתה מדהימה יותר משאתה יכולת לדמיין אותה.

כאשר היא התחילה לחתום למעריצים על פריטים, מעריץ נתן לה עותק של האלבום "The Fame" כדי שתחתום עליו. הם התחילו לדבר על איך גאגא נהגה לחתום על האלבום הזה (The Fame הוא אלבום הבכורה של גאגא) כשהוא רק יצא. היא אמרה שהיא נהגה לחתום עליהם בצורה שונה, בגלל שרק אנשים נרגשים רצו את החתימה שלה. לאחר מכן היא חתמה על האלבום שהוא נתן לה בצורה שבה היא נהגה לחתום בעבר והוסיפה "תהנה מהתהילה!". בנוסף אני שמתי לב לעוד הודעות קטנות שהיא נתנה בחתימות שלה שכנראה היו מותאמות למי שניתנת לו החתימה.

עכשיו אני רוצה לחזור לזמן שאני הייתי ממש חסרת מילים כשהיא נכנסה לחדר וחיבקה אותי. גאגא אמרה אז "יש למישהו משהו לשאול אותי?", אני פלטתי: "הכל!" וקצת לאחר מכן אמרתי "אוקיי, אני יודעת מה אני רוצה לשאול אותך... אני סוג של 'חנונית ציפורים'", בנקודה הזאת היא צחקה ואמרה שהיא מעולם לא שמעה מישהו אומר משהו כזה בעבר, הייתי חייבת לצחוק גם ואמרתי "אני ממש אוהבת ציפורים! אז תהיתי מה הציפור האהובה עלייך?" גאגא צחקה שוב ואמרה משהו על זה שאף אחד לא שאל אותה שאלה כזאת לפני ואז שקעה במחשבות עם היד שלה על הסנטר שלה.

כשהיא ידעה שיש לה את התשובה היא אמרה "טוב, אני ממש אוהבת פלמינגואים. הדרך שבה הם הולכים ומכופפים את הברכיים שלהם כמו..." ואז גאגא חיקתה פלמינגו. "אני פשוט אוהבת את זה שהם כ"כ רועשים והם נראים כ"כ מפוקפקים". היא גם אמרה שהיא אוהבת יענים, אבל אז היא אמרה שהציפור האהובה עליה היא ציפור מיתולוגית, הפניקס (עוף החול).

לאחר שאמרה את זה, היא הודתה ש-ARTPOP לקח השראה רבה מהפניקס ומהיכולת שלו לעלות מן האפר. כששמעתי אותה אומרת את זה, סיפרתי לה על איך שכ"כ הרבה מעריצים חושבים שהקונספט של האלבום הוא על דעיכה של סופרסטאר, כשהיא שמעה אותי אומרת את זה היא מיהרה להפסיק אותי - "לא!" היא אמרה. "זה לא בנוגע לזה בכלל. בכלל" זה עורר דיון בנוגע ל-ARTPOP, ועל סמך מה ששמענו אתם הולכים לאהוב את האלבום כ"כ הרבה! בשביל לא להדליף מידע, מתוך כבוד לגאגא וכדי שלא יוכלו לקחת את הרעיונות שלה עוד לפני שהם שוחררו, אז במקום לומר את הפרטים שניתנו לנו אנחנו פשוט נומר שזה משהו שגאגא סיפרה לנו עליו.

בנוגע ל-Gaga Daily, היא אמרה לנו שהוא האתר האהוב עלייה מכמה סיבות, אחת מהן היא החוקים שלנו, היא אמרה שהיא אוהבת את זה שאנחנו לא מאפשרים זילזול באומנים אחרים בגלל שהיא רוצה שהמעריצים שלה יעריכו כל סוג של מוזיקה. היא גם ממש אוהבת את איך זה שכל המשתמשים באתר נחמדים אחד לשני והזכירה שהיא כבר הבחינה שיש פורומים אחרים "שיכולים להיות מאוד מפוקפקים" ומאוד גסים כלפי אחד לשני, שזה משהו שהיא לא אוהבת בכלל. היא גם אמרה שהיא חושבת שאנחנו עושים עבודה טובה בשמירה על המקום נקי! (אני לא צוחקת עליכם, היא באמת אמרה את כל הדברים האלה. לא ידעתי שיש לה דעה כ"כ גדולה עלינו!).

[...] אמרתי לה שבהופעה שלה עם הרולינג סטונס היא גילמה בצורה מושלמת את אותה התקופה בדרך שהיא רקדה, התלבושת שלה ואיך שהיא זזה על הבמה. היא אמרה שאם היא הייתה נולדת באותה תקופה היא לא הייתה מצליחה, מפני שהיא הייתה עסוקה בלצאת עם כוכבי רוק. היא אמרה שהיא לעיתים קרובות מתבדחת עם יוקו אונו (אלמנתו של ג'ון לנון) ואומרת לה שאם היא הייתה נולדת בזמן הזה, יוקו הייתה חייבת להחביא ממנה את ג'ון לנון.

לאחר מכן הבאנו לה את ספר המעריצים שהכנו לה, היא הייתה כ"כ נרגשת וחטפה את הספר מהידיים שלנו והתחילה לדפדף בו. גאגא אמרה שהיא שומרת את כל ספרי המעריצים שהיא קיבלה ובכל פעם שהיא מרגישה עצובה היא פשוט מוציאה סיגריה ומדפדפת בהם כדי לקבל השראה ואושר.

לבסוף, אני שמרתי את זה לבסוף בגלל שזה משהו חשוב שאתה צריך לזכור אותו, זה מסר שגאגא רוצה להפיץ למעריצים שלה. בבקשה אל תהיו עצובים כאשר אתם שומעים מישהו אומר שהוא לא אוהב את ליידי גאגא. גאגא לא רוצה שדברים כאלה יטרידו אותכם. גאגא אוהבת להיות שנואה כי זה אומר שהיא שנויה במחלוקת, וכל האגדות היו שנויות במחלוקת גם הן.


הסיפור של זילה

[...] שאלה אחת הובילה לשנייה והגענו ל-ARTPOP. אני הרגשתי שהיא קצת היססה לדבר על זה, בגלל שהיא בטח חייבת להיות תחת לחץ. היא אמרה שהולכים להיות המון דברים באלבום, ושהיא עובדת מאוד קשה בשבילנו. אני אמרתי לה שאני ידעתי שמעריצים יתחילו קצת להשתגע עם הרצון להפציץ בפרטים חדשים על האלבום, אבל שתקח את הזמן שלה בגלל שאני לגמרי הבנתי אותה, היא לא מתכוונת לזרז אותו כי היא רוצה שהוא יהיה מושלם. אני בטוחה שהיא מודעת היטב כמה האלבום שלה מבוקש.

היא כ"כ נלהבת בנוגע לאלבום הזה, אתה היית יכול לשמוע את זה כשהיא דיברה עליו איתנו. אני לא יכולה לספר לכם את כל מה שהיא אמרה לנו אבל אני יודעת שהיא מתכוננת לחזור בגדול. כמו הפניקס, היא תעלה מהאפר ותיתן לנו את ARTPOP.

[...] בהמשך סיפרתי לה על ההוריקן סנדי ועל מה שקורה, זה עדיין ממש מדאיג אותה. אני הודתי לה על העזרה שלה בשיקום. אני ביקשתי ממנה לעשות קעקוע בשבילי עם השיר האהוב עליי "אתה לא יכול להציף את העיר הזאת" והיא אמרה שהיא תעשה.

היא גם אמרה שהיא מאוד גאה הייתי אומרת על זה שאנחנו כמו משפחה. אני גם ציינתי שאנחנו עוזרים כ"כ הרבה אחד לשני בחיי היומיום שלנו. היא ממש שמחה כשאמרנו איך שאנחנו מכירים את כולם דרכה ודרך המוזיקה שלה. זה היה כ"כ כיף, השעה הכי טובה בחיים שלי. צחקנו, בכינו זה היה כאילו היינו חברים וזה לא היה מפחיד בכלל. היא מושלמת.


הסיפור של אמה

[...] אני לא אדבר יותר מדיי על חיי האישיים, אבל אנחנו הגענו לפרטים עמוקים בנוגע לכמה זה קשה להיות "שונה" או "מנודה". כשהגעתי לדבר על הנושא של ניתוח החלפת מפרק הירך וטיפולים ניסיוניים שנאלצתי לעשות היא אמרה לי משהו מאוד אישי, היא אמרה "כשאת תתעוררי מחר בבוקר, אמה, אני רוצה שאת תעמדי מול המראה ותגידי 'אני לא הולכת לחיות בכאב היום'. תמשיכי להגיד את זה לעצמך עד שזה ייתגשם. דרך אגב, אני חושבת שהטיפול הזה ייקח זמן". היא ציינה הרבה פרטים על איך זה היה אצלה לחוות בריונות בבית הספר ואיך היא עברה את זה. כדי להקל על האווירה קצת, התחלתי לספר על איך שאנחנו מתבדחים על עצמי ועל זה שזה באמת מצחיק אותי. בשלב הזה כבר לא יכולתי להתאפק - פתחתי את ה'סירי' שלי ואמרתי "סירי, מה השם שלי?" והיא הגיבה "את אמה. אבל מאז שאנחנו חברות אני קוראת לך 'כלבה נכה'". גאגא ממש צחקה חזק. היא חשבה שזה היה ממש גדול ואמרה "אני חושבת שזה ממש מגניב שאת יכולה להתבדח על זה ככה עם החברים שלך".

אז שינינו את הנושא קצת, Gaga Daily נכנס לשיחה [...] היא אמרה שזה אתר המעריצים האהוב עלייה, אבל היא גם אמרה משהו ממש מעניין, היא אמרה "אני במיוחד שם אם חדשות גדולות קורות. אם משהו גדול קורה אני ממש אשב מול האתר וירענן את הדף אין סוף פעמים וייצחק על זה. כשעשינו את Cake אנחנו פשוט עשינו אותו בחמש דקות - בערך בטייק אחד - עם פול (DJ White Shadow) ואתם ממש פתרתם את זה תוך 10 דקות. זה היה מטורף!".

אם כבר מדברים על דברים שתעופו מהם... ברנדון דיבר על סבב ההופעות ועל רשימת השירים שלו: "אני צפיתי בסירטונים..." וגאגא קטעה אותו בפתאומיות ואמרה "אל תצפה בסירטונים של ההופעה, זה נראה כמו חרא!".

לאחר שעה, חבר שלי שלח לי הודעה וביקש שאני אגיד לגאגא שהוא אוהב אותה. באותו זמן הפלאפון שלי היה לי ביד וגאגא ראתה אותו, ואז היא פשוט לקחה אותו וכתבה לו בחזרה עם הציפורניים הארוכות שלה "אני אוהבת אותך גם". לאחר מכן שאלתי אם הם יכולים להכנס והיא אמרה שכן. בהתחלה הם היו המומים אבל אז היא פשוט חיבקה אותם כמו שהיא עשתה לנו. [...]

הסיפור של ניק

[...] ואז זה קרה. היא פשוט נכנסה לחדר ואמרה "טוב, אז איפה אנשי ה-Gaga Daily שלי?". כולנו סוג של קפאנו שם בזמן שהיא באה אלינו ונתנה לכולנו חיבוקים. האלילה שלנו פשוט עמדה שם. אני גימגמתי כשאמרתי לה היי. אחרי זה היא אמרה לנו שלום וסגרה את הדלת.

[...] היא גם דיברה על זה שהיא עדיין לא בעלת בית. היא סיפרה לנו על זה שאבא שלה מראה לה כמה הצעות של בתים אבל היא אף פעם לא יכולה להתחייב לסכום כזה של כסף בשביל מקדמה. "אני התחלתי להתחרפן כשאני הבנתי כמה המקדמה עולה! אני מעולם לא הייתי חייבת לשלם מקדמה ואני עדיין לא מסוגלת להתמודד עם כ"כ הרבה כסף!" גאגא אמרה שהיא תקנה בית רק אם טיילור יבקש ממנה להנשא לו, היא אמרה שהיא תגור בבית שלה ופשוט "תהיה השולטת הקשוחה של הבית".

לעומת זאת, היא התקשרה לאבא שלה ביום של המכירה הפומבית של הבגדים של מייקל ג'קסון. "אבא, אני עומדת להוציא הרבה כסף.." - "על מה?" - "על בגדים" - "אוי, גאגא..." - "על הבגדים של מייקל ג'קסון!" - "אה, בסדר!".

היא דיברה איתנו הרבה על מייקל ג'קסון. הוא בהחלט האליל הכי גדול שלה. גאגא אמרה ש-"הוא כל מה שאי פעם רציתי להיות". היא אמרה לנו שבגלל זה היא הוציאה כ"כ הרבה כסף על הבגדים שלו במכירה הפומבית. היא אמרה שהיא מעדיפה בהרבה מעיל של מייקל ג'קסון תלוי בחדר המלון שלה בזמן שהיא רוקדת מסביבו כמו ילדה בת 16 שיש לה בית משלה.

גאגא גם דברה איתנו על ARTPOP. אנחנו לא מתכוונים לתת לכם יותר מדי מידע, אבל היא אמרה שכאשר השירים שלה יהיו ברדיו שוב, אנשים יחשבו "וואו, זאת ליידי גאגא? היא ממש התבגרה". לפי מה שנאמר לנו, אתם לגמרי מוכנים לחוויה עם ARTPOP.

גאגא גם אמרה ל-Gaga Daily שהיא מצטערת על זה שהמעריצים שלה צריכים לחכות כ"כ הרבה זמן. עם זאת, היא אמרה שיש מעריצים שלא מבינים כמה עבודה היא עושה על האלבום הזה, והיא הבטיחה לנו שעבודות גדולות לוקחות זמן. היא לא כועסת על חוסר הסבלנות של מעריצים, אבל היא בהחלט רצתה להבהיר את כמות העבודה שהיא מכניסה אל תוך יצירתו של ARTPOP.

[...] התרשמתי עם איך גאגא אמיתית כ"כ עם המעריצים שלה. למרות שרוב המפגש היה עליז ושמח, היו פעמים שהוא הגיע לדברים רגשיים. היו פעמים שגאגא התחילה לבכות, ניגבה את הדמעות מעניינה ואמרה "אני פשוט אוהבת את המעריצים שלי כ"כ הרבה".

לאחר שדיברנו על ARTPOP, בררנו למה המוזיקה דיי משעממת עכשיו. גאגא חושבת שהבעיה עם אומנים מודרניים היא ש-"הם מפחדים ללכלך את הידיים שלהם". [...]

4 תגובות:

Kohav Bibi ב- 14.2.2013, 22:29 אמר/ה...

אבל למה היא כזאתי גאונית למה

אנונימי ב- 14.2.2013, 22:57 אמר/ה...

חיייייים שלי !!!!

אנונימי ב- 15.2.2013, 15:40 אמר/ה...

כפרה עלייה!!!!!

אנונימי ב- 15.2.2013, 18:01 אמר/ה...

וואיי אהבהה שלייי !!!!!!

הוסף רשומת תגובה