אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא וטרוי קרטר על שער מגזין V; טרוי מדבר על גאגא בראיון

11.2.2013
מגזין V פירסם היום את השער הבא שלו ומעריצים הופתעו לגלות כי ליידי גאגא והמנהל שלה, טרוי קרטר יופיעו עליו. בנוסף, המגזין פירסם הצצה לראיון שנערך עם טרוי, בו הוא מדבר על עבודתו עם ליידי גאגא כיום ובימים שלפני שפרצה.

רק עם שלושה אלבומים ליידי גאגא כבר שם ידוע בציבור. אבל במקרה ואתה לא עובד בעסקי המוזיקה או במדיה החברתית אז כנראה שלא פגשת את טרוי קרטר, המנהל של גאגא והגאון שעומד מאחורי נוכחותה התקשורתית. V התייבש על מנת לדבר עם הבחור שעזר לאמא מפלצת לגדול.

איך במקור נפגשת עם גאגא ואיך התחלתם לעבוד ביחד?
אנחנו הופגשנו ע"י וינסנט הרברט, שהיה המפיק שלה בחברת התקליטים שלה. אתה יכולת לראות את האנרגיה כשהיא נכנסה לחדר. היא הייתה מאוד ספציפית לגבי החזון שלה, כל המוזיקה כבר הייתה שם, אבל היא הייתה צריכה מישהו שהיה יכול לתרגם אותה לשאר העולם. פה אני נכנסתי לתמונה.

מתי גילית לראשונה את פוטנציאל השפעתה של המדיה החברתית לקריירה של גאגא?
אני חושב שזה פשוט בגלל שאנחנו היינו חייבים להכנס לזה. אנחנו לא היינו יכולים להשמיע שיר שלה ברדיו, או להכניס וידאו שלה לתוכנית טלוויזיה. יוטיוב ובלוגים היו ה"במה" שלנו בהתחלה בגלל שהאינטרנט הייתה הבמה היחידה!

האם זה נכון שאלבומה הבא של ליידי גאגא, ARTPOP, ישוחרר כאפליקצייה?
האלבום הולך להיות אפליקצייה. הוא יהיה גם קיים בעותק פיזי ובעותק דיגיטלי, אבל החוויה הראשונית תהיה בתור אפליקצייה.

איך אתה חושב שהביזנס של מוזיקת הפופ ייתפתח?
זה הזמן הכי טוב להיות בתעשיית המוזיקה. אפריקה שמדרום לסהרה וסין הופעות לניידות לגמרי, יש כעת אנשים שמעולם לא קיבלו את הגישה למוזיקה שהצענו להם ועכשיו פתאום יש להם. אני חושב שאנחנו יכולים להגיע להרבה יותר אנשים עכשיו. אתה הולך לראות הרבה אומנים עצמאיים נעלמים, אבל הולכים להיות הרבה יותר אומנים מאי פעם. אני חייב להסתכל על עשיית כסף דרך עדשה שונה. אומנים הולכים לתת את המוזיקה שלהם בתמורה לדברים אחרים, כמו נתונים או רכישת כרטיס או חתיכת סחורה. יהיו דרכים חדשות להרוויח כסף ממוזיקה, אבל זה לא יהיה דרך המוזיקה עצמה.

מה החוויה הבלתי נשכחת שלך בעבודה עם גאגא? האם זה משהו הזוי במיוחד?
אני חושב, ואני יכול להגיד לך את זה כי זה פשוט קרה דיי לאחרונה. זה היה לראות אותה מנהלת שיחה מקרית עם הנשיא בנוגע לזכויות ההומואים. כשאתה חושב על זה, מלפני שש שנים, הילדה הזאת מניו יורק שהייתה הולכת עם גרביים קרועות, עכשיו מנהלת שיחות עם נשיא ארה"ב על נושאים רציניים - זה קצת הזוי.

אז מה יהיה הלאה הצוות החשיבה של טרוי/גאגא?
אין לי מושג! אנחנו מעולם לא יכולנו לחזות את המצב שאנחנו נמצאים בו עכשיו, אז אין לי מושג איך הולכות להראות החמש שנים הבאות. אבל אני מקווה שהן יהיו אפילו טובות יותר.
הראיון המלא יפורסם ב-28 לחודש.

שער המגזין



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה